RPA Easy Claims App
Het aanmaken van een schade dossier ging nog nooit zo eenvoudig. Het terugkoppelen van de status naar agent, klant en/of betrokkenen scheelt nog al wat heen en weer “gemail”. Als behandelaar focus jij je op het belangrijke werk, de Transaction Robot regelt de rest.
Aanmaken van schadedossiers
Schademeldingen worden op belangrijkste punten gecontroleerd en aangemaakt in je schade systeem.
Taken klaarzetten
Voor de juiste schadebehandelaar, naar gelang de complexiteit van het dossier.
Informeren van betrokkenen
De robot regelt de terugkoppeling. Naar de klant, de agent en/of betrokkenen en legt alles vast in het dossier.
Snel gewend aan de Easy Claims app
Deze DDi RPA app vergt geen aanpassingen van je huidige werkwijze. Dat maakt de Easy Claims app zo populair.
Minder druk op mailbox
De Transaction Robot helpt jou, klanten, agenten en betrokkenen om minder met elkaar te gaan mailen. Nieuwe schademeldingen worden digitaal doorgegeven aan de schadeafdeling. Dit geeft onmiddellijk een verlichting op de mailbox en de hoeveelheid werk dat dit met zich meebrengt. Via deze digitale weg kan de Transaction Robot veel werk voor je verzetten.
Aan het werk
Direct bij melding van een nieuwe schade, controleert de Transaction Robot de aanvraag op noodzakelijke onderdelen. Om vervolgens het schadedossier aan te maken, bedragen eventueel te reserveren, betrokkenen vast te leggen en daar waar nodig al wat reacties te verzenden. De schade wordt geclassificeerd op onder andere complexiteit.
Snelle behandeling
De Easy Claims app is gericht op een snelle behandeling van het schadedossier. Instelbare regels dragen hieraan bij. De Transaction Robot zorgt ervoor dat de schadebehandelaar haar focus kan houden op de meer complexe dossiers. De relatief “eenvoudige schades” kan de behandelaar dankzij het voorbereidende werk van de robot snel en adequaat afhandelen of zelfs laten afhandelen.
Meer weten?
Wil je meer informatie over deze RPA app of een afspraak maken voor een demonstratie, vul dan onderstaand formulier.
Als je op versturen drukt gaat de Transaction Robot aan de slag voor ons. Je aanvraag zet ie in ons CRM. Dan maakt ie direct een actie aan voor één van onze consultants. Die belt jou weer op om je verder te helpen.