Alle dossiers altijd up-to-date

RPA Digitale Postkamer App

De Transaction Robot is je maatje om alle mailberichten automatisch in het juiste dossier op te slaan. Bovendien heb jij de robot geleerd wanneer en voor wie hij het bericht in de werklijst moet zetten. Het mooie is, dat ie dit ook doet met het extranet van maatschappijen, digitale postbussen en gescande documenten.

Productiviteit

Focus jij je op het echte werk. Behandel meer dossiers en laat het bewaken en opruimen aan jouw robot over.

Zorgplicht

Leg alle correspondentie vast. Ook de “maildiscussies”. Voldoe aan je zorgplicht met een compleet dossier.

Punctualiteit

De robot weet precies of een bericht opvolging vereist, wanneer en wie dit het beste kan doen. Jijzelf of één van je collega’s.

Snel aan de slag met Classificatie

De RPA Classificatie app wordt veel gebruikt. Na wat afstemming kan je al snel extra werk gaan verzetten.

Werkprocessen

Samen met jou en je collega’s brengen we in kaart hoe de Transaction Robot het beste kan worden ingezet. Wat kan makkelijk en direct worden afgehandeld. Met welke instellingen wil je dat het in het dossier wordt opgeslagen? Wanneer en welke opvolgacties zijn gewenst. Hoe en wie moet hierover geïnformeerd worden? Nu we de regels helder hebben kan de training van start gaan.

Mailboxen ‘aansluiten’

Veel van de communicatie verloopt via de mail en de digitale postbussen van Time, Aplaza of anderen. Al deze ontvangst kanalen worden aangesloten op het RPA Platform. Daar staat de Transaction Robot klaar om ze te ‘lezen’, classificeren en toe te voegen aan het dossier.

Werk verdelen

In veel gevallen is opvolging nodig. Het ontvangen mailbericht moet worden behandeld. Klant en/of betrokkene verwacht een reactie.  De Transaction Robot maakt automatisch taken aan, bepaald o.b.v. regels door wie en uiterlijk wanneer afhandeling gewenst is en zet deze in de werklijst van de behandelaar.

Meer weten?

Wil je meer informatie over deze RPA app of een afspraak maken voor een demonstratie, vul dan onderstaand formulier.

Als je op versturen drukt gaat de Transaction Robot aan de slag voor ons. Je aanvraag zet ie in ons CRM. Dan maakt ie direct een actie aan voor één van onze consultants. Die belt jou weer op om je verder te helpen.

Help mij Bel mij