RPA co-worker 3 | Output Robot
Processen zijn complex en brengen tegelijkertijd een enorme hoeveelheid repeterend en administratief werk met zich mee. Het RPA Platform van DDi levert de professionals in de verzekeringswereld co-workers, om “hen” dit werk te laten doen. In drie korte delen, gaan we wat verder in op de co-workers (Robots) van het RPA Platform. In dit derde en laatste deel de Output Robot.
In de delen 1 en 2 hebben we jullie kort wat meer achtergrondinformatie gegeven over de Input Robot en de Proces robot van het DDi RPA Platform. In dit deel gaan we wat dieper in op de ondersteuning die de Output Robot je biedt om al je klant communicatie te verzorgen. Nu alle data in je systemen is verwerkt, wil je dit alles graag op de juiste wijze communiceren aan je klant. Vanzelfsprekend volgens de voorkeuren van de klant (digitaal of schriftelijk). Lees hier verder op welke onderdelen de Output Robot je een hoop werk uit handen zal nemen!
1 | Document Creation
Dit is wellicht ook de reden dat velen de Output Robot ook wel “Create” noemen. Zij stelt in samenwerking met je verzekeringssysteem de benodigde documenten samen. Naar wens kan zij de opmaak volledig afstemmen op je huisstijl – met de juiste lettertypes, beeldmerken (logo’s) en style sheets (stijlbladen). Daarnaast verzamelt zij direct alle documenten die je in één set naar je klant wil toesturen. Voor al je klanten, zonder je er zelf iets aan hoeft te doen.
2 | Quality Assurance
Vanzelfsprekend wil je dat je klanten informatie ontvangen die volledig en correct is. In de eerste plaats inhoudelijk, zonder taalfouten, in de juiste stijl en gewenste volgorde. Create doet de eerste controles, vinkt deze af en start direct per set een controleproces op. Al dan niet in samenwerking met, wordt iedere set gecontroleerd. De zogenaamde vier/zes ogen controle. Fouten worden zo tijdig waargenomen en voorkomen dat ze bij de klant terecht komen.
3 | Custom Personalisation
Iedere klant wil zich bijzonder voelen. Zonder enige twijfel. Via regels die het RPA Platform je biedt kan ieder klant set in verregaande mate worden gepersonaliseerd. Tot zelfs het toevoegen van een laatste persoonlijke boodschap door de adviseur. De Output Robot weet precies per klant wat de wensen zijn en welke collega eventueel betrokken moet worden. Mooi stukje onderstreping van de soepele co-working tussen jouw collegae en de robots.
4 | Custom made Communication
De Output Robot zorgt ervoor dat de klant de set aan informatie ontvangt, zoals de klant dit wenst. Van traditioneel via de post tot en met hip en modern. Zoals een bericht via Whatsapp, dat de nieuwe documenten beschikbaar zijn in het digitale klantdossier. Of gewoon beveiligd via de mail toegezonden, waarbij de Output Robot blijft monitoren of het mailbericht aankomt en wordt geopend door de lezer.
5 | Governance & Compliance
Het gehele proces van document creatie tot en met ontvangst (in geval van digitale klant communicatie) wordt vastgelegd in het digitale dossier van je verzekeringspakket. Uiteraard samen met de documenten. In één oogopslag zie je precies de door de klant ontvangen documenten, door wie en waarop ze zijn gecontroleerd, de meegegeven personal touch en het moment dat de klant de documenten heeft ontvangen en zelfs heeft geopend.
Kort samengevat, de Output Robot is je steun en toeverlaat om de gehele klant communicatie voor je uit handen te nemen. Nooit meer setjes maken, per klant mailtjes maken, dossiers op orde maken, collega’s lastigvallen en/of andere irritante klusjes. Laat dat maar over aan de robots van het RPA Platform en ga jij gewoon lekker verder met je echte werk. Anders gezegd: “Regain Focus”!