RPA App In the spotlights | Easy Claims App

Zodra schadebehandelaars kennis maken met de eenvoud van Easy Claims App zijn ze direct om. Zeker als ze letterlijk ervaren hoeveel werk en tijd het hen dagelijks scheelt om hun schadedossiers op orde te hebben. Wat doet deze Easy Claims App van het DDi RPA Platform nu precies?

In de eerste plaats wordt de App gebruikt om de al het mailverkeer in goede banen te leiden. Alle mailberichten voor de schadeafdeling worden door de Robots van app gelezen, geclassificeerd, gekoppeld aan het juiste schadedossier en klaargezet voor behandeling.

Bij een nieuwe schademelding maakt de Easy Claims App automatisch het schadedossier aan, doet een reservering en informeert de schademelder dat de melding in behandeling is genomen.

Door middel van instelbare regels is de Easy Claims App uiteindelijk een co-worker die bij iedere schadeafdeling naar wens kan worden ingezet. Er is inmiddels een deel van schadedossiers die de Easy Claims App grotendeels voor de schadebehandelaar behandeld. Waar de schadebehandelaar alleen nog maar de inhoudelijke behandeling hoeft te doen. Dit scheelt de behandelaar echt een bak aan werk en tijd!

Alle Apps van het DDi RPA Platform richten zich op het elimineren van het aantal handmatige handelingen in verzekeringsprocessen. Met als resultaat dat professionals in de ververzekeringswereld weer toe komen aan de kern van het werk. Kort gezegd: “Regain Focus“!

Wil je verder meer over weten over Easy Claims vul dan dit formulier in.

Terug
Help mij Bel mij